Ah, lekker vrolijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:40 schreef murp het volgende:
nog een paar gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is weer hier:quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is dit ook het aanvraag topic voor banners?
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #68quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is dit ook het aanvraag topic voor banners?
Maar het vinden van goeie high res images, waarbij een gedeelte mooi in de header geknipt kan worden, is niet eenvoudigquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:05 schreef qu63 het volgende:
Ik heb eigenlijk meer een algemeen verzoek, of men vaker ook een achtergrond erbij wil maken, dat is veul mooier!
Indien mogelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar het vinden van goeie high res images, waarbij een gedeelte mooi in de header geknipt kan worden, is niet eenvoudig.
Dan zou je een background met sneeuwvlokjes kunnen maken, en de achtergrond van de header ook vol gooien met sneeuwquote:Het is inderdaad mooier, maar voor Kerst bijvoorbeeld, is het mooier denk ik een kerst achtergrond te maken, met diverse header images.
bij mij lopen ze mooi over hoor, ik ben gewoon een D&D fan, vandaar dat ik ze mooi vindquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:00 schreef ItaloDancer het volgende:
Sorry, ik vind die achtergronden te druk.
En het loopt dan toch ook niet mooi overof dan heb je een witte achtergrond, ook niet echt handig.
volgens mij ligt het er ook aan met welke beeldschermresolutie je bezig bent, omdat ik niet de gehele breedte van mijn achtergrond te zien krijgquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Aan de zijkanten bedoel ik(en ik had het niet over jouw achtergronden maar in het algemeen
)
bijna alle achtergrondjes die ik gemaakt heb, lopen over in #eeeeee, de standaard achtergrond kleur van fok.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Aan de zijkanten bedoel ik(en ik had het niet over jouw achtergronden maar in het algemeen
)
Ja da's veel te lichtquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
bijna alle achtergrondjes die ik gemaakt heb, lopen over in #eeeeee, de standaard achtergrond kleur van fok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |